Grąžinimo politika

Pagal Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 11 d. nutarimo Nr. 697 „Dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo“ 17.2 punktą parfumerija, kosmetikos ir tualetiniai preparatai (kodai pagal kombinuotąją nomenklatūrą – 3303–3307) yra negrąžinamos prekės. Prekės grąžinamos tik tuo atveju jeigu yra gamintojo brokas.
Brokuotas ar nekokybiškas prekes galima pakeisti arba grąžinti per 14 dienų nuo prekės pristatymo Pirkėjui dienos.
Prekių pristatymo pardavėjui išlaidas apmoka pirkėjas.
Norėdami grąžinti įsigytas prekes, susisiekite su mumis el. paštu randakvepalai@gmail.com tel. +37060770986
Lėšos už grąžintas prekes pervedamos Pirkėjui ne vėliau, kaip per 14 dienų nuo prekės pristatymo Pardavėjui.
Asmeniniam Pirkėjo skoniui nepatikęs aromatas nėra laikomas prekės trūkumu ar broku.
Norėdamas grąžinti prekę(es), Pirkėjas privalo laikytis šių sąlygų:
1. Grąžinama prekė turi būti originalioje ir nepažeistoje pakuotėje;
2. Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
3. Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos, nesubraižytas paviršius, Šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė. Prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimų, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, negalima laikyti esminiais prekės išvaizdos pakeitimais;
4. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
5. Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą (jei jis buvo išduotas).
6. Jeigu Pardavėjas įrodo, kad prekės trūkumų atsirado dėl to, kad Pirkėjas pažeidė prekės naudojimo ar saugojimo taisykles, tokia prekė nekeičiama, neatlygintinai trūkumai nešalinami ir pinigai negrąžinami.
7. Kilus ginčui dėl prekės išvaizdos pakeitimų ar prekės sugadinimo, pardavėjas privalo raštu kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją, o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas nedelsdamas apie tai pranešti Pirkėjui.
8. Pirkėjas grąžinamas prekes turi išsiųsti jam patogiu paštomatu. Grąžinamų / keičiamų prekių pristatymo išlaidas apmoka pirkėjas.